yes!

Åh, äntligen! Jag såg en sån här tröja i Italien i somras, blev helt kär i den direkt. Men så kostade den tusen kronor tyvärr. Mina föräldrar fick, nästan bokstavligen ;d, släpa mig ut ur butiken, (okej, inte riktigt ;) ) Jag har ångrat så mycket att jag inte köpte den där tröjan, även fast den va så dyr.
Men nu så jag att på homerunstore så finns det likadana :D Det går inte att beställa från deras hemsida, och jag vet inte vad dom kostar, men nästa gång jag åker till sthlm så måste jag dit!



På homerunstore så finns den i blå och grå. Jag hade kanske egentligen velat ha vit som fanns i Italien, men det här blir lika bra ;)

love it! :D

Kommentarer
Postat av: elisabeth

guud, vilken snygg tröja!!:D<33

2010-09-20 @ 17:16:31
Postat av: erica

Jag tror att kissie fick typ en sån av den affären...(intressant va? :'') haha)

Jättefiin är det iaf!! :))<33

2010-09-23 @ 21:20:09
URL: http://ericaeklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0