16 april 2011

Godmorgon!
Lyckades sova drygt 9 timmar i natt vilket var skönt. De senaste veckorna har jag vaknat jättetidigt varje dag jag har sovmorgon, perfekt eller hur? Så jag har vaknat efter cirka 7 timmars sömn och verkligen inte kunnat somna om trots att jag har haft ordentlig sömnbrist. Konstigt... Nu kunde jag sova lite längre i alla fall.
Har ätit frukost, slappat och planerat lite angående påskhelgen och lovet. Sticker till Stockholm med Linnea och Anna på onsdag, kommer bli super (y) Just nu lutar det åt att det blir en påskhelg i Köpenhamn med familjen också. Det var väldigt länge sedan jag var i Danmark, kommer knappt ihåg när det var. Så ett par nätter på hotell + shopping i Köpenhamn låter väl inte helt fel?
Nu ska jag borsta tänderna och fixa lite grann här. Vi hörs!
Vad har ni för planer för påsklovet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0