20 april 2011

Godmorgon!
Vaknade upp på toppenhumör idag, trots att det var tidigt. Har ätit frukost, fixat mig och nu är jag så jäkla taggad! Precis som ett litet barn på julafton, jag kan inte sitta still! Egentligen är det väl inte världens största grej, men det är just att vi har planerat och väntat så länge, och nu äntligen sticker vi. Känner på mig att denna dag kommer bli super. En dag med bästa vännerna, shopping och förhoppningsvis bra väder kan väl inte bli annat än toppen?
Vi hörs från mobilen under dagen, och ett par tidsinställda inlägg kommer upp lite då och då också. Kommer hem i morgon kväll, så bilder kommer då.
Ni får ha det jättebra allihopa, puss puss puss!
Ubertaggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0