25 april 2011

Godmorgon allihopa! Det ser ut att bli en riktigt skön och solig dag idag också, sommarväder ju! :)
Vaknade hyfsat tidigt idag men kände mig ändå utsövd. Har ätit frukost, packat upp det sista och nu vill jag gå ut i det härliga vädret en stund. Syster kommer hem om ett par timmar också. Hon har varit uppe i Norrland och åkt snöskoter och grejer i drygt en vecka, så det var ett tag sedan man såg henne. Tror att vi skulle till mormor och morfar för lunch senare också.
Idag är det ju egentligen sista dagen på påsklovet, vilket känns tråkigt. Men sen har jag turen att ha studiedag i morgon, vilket gör att det känns lite bättre ;) Men usch, jag känner mig inte alls redo för att komma tillbaka till skolan och allt nu. Vill ha sommarlov på en gång! De kommande veckorna, ca en och en halv månad, som är kvar nu innan vi får sommarlov kommer vara ett helvete. Menmen, fortfarande två dagar ledigt innan allt dra igång igen.

Vad sysslar ni med denna varma aprildag? :)

Vi hörs hörni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0