26 april 2011

Godmorgon!
De flesta av er sitter säkert i skolan nu, förutom ni som har studiedag precis som jag, och en del av er kanske har lov den här veckan?
Jag trodde inte att jag skulle lyckas sova så länge idag. Tänkte att jag kommer säkert vakna jättetidigt, vilket jag först gjorde också, men sen lyckades jag somna om en bra stund. Hoppade upp ur sängen för en stund sedan och har precis gjort en smoothie till frukost.
Idag har jag tänkt att bara vara hemma och chilla. På någon konstigt sätt känns det som att jag behöver en riktigt slapp dag, trots att jag precis har haft lov (eller, mitt lov har inte slutat än kan man väl säga). Så det är vad som står på schemat idag, chilla!
Vi hörs senare, det kommer upp bilder från Danmark under dagen. Ha det bra, puss!

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

fin bild, hör av dig om du har lust att träffa mig,nea och anna! PUSS

2011-04-26 @ 10:57:23
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0