back in the days

Hej allihopa! Har ni haft en bra dag?
Min dag har inte varit extremt roligt som ni kanske förstår, men ändå har jag inte hunnit bli riktigt uttråkad. Så det verkar som att jag överlevt en sjukdag hemma, trots att det är det värsta jag vet.
Efter att ha kollat klart på alla avsnitt av Gossip girl + ett par avsnitt Ugly Betty så satte jag mig och lyssnade igenom ett gäng av Jonast Brothers gamla låtar. Lyssnade på dem hela tiden för ett par år sedan, det kanske ni kommer ihåg att jag berättat om? Jag vet inte hur många gånger Nicks fina röst har fått mig på mycket bättre humör och inte heller hur många timmar jag tillbringat med deras musik i öronen. Även fast jag nästan aldrig lyssnar på dem längre så måste jag medge att de har ett gäng låtar med riktigt fina texter, bl a A Little Bit Longer, som finns i inlägget nedanför detta. Men hallå, är jag den enda som har missat att de kommit med ett nytt album? När hände det liksom? Fast det verkar vara för Disney eller något, lite lagom roliga låtar...
Efter en dag hemma i soffan så känns en skön dusch väldigt lockande. Vi hörs hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0