cause it's saturday

Hej! Har ni haft en bra lördag än så länge?
Jag har hållit på med att fixa lite allt möjligt här hemma, har framförallt städat. Stack ute och sprang förut och kom tillbaka för en stund sedan. Det gick hyfsat att springa åtminstone. Det blev rätt varmt efter ett tag bara, när solen stekte på.
Satt ute på sköna baksidan en tag förut också, men sen gick solen i moln.
Nu ska jag hoppa in i duschen i alla fall. Ska försöka blogga lite grann isen också nnan jag börjar fixa med annat igen. Puss!
Mer bilder på M&M's.. det är barnsligt gott!

Kommentarer
Postat av: HANNA

tack :D

ja det göra jag, inga problem ! Jag råkar ha absolut ingenting att göra.. så om du mejlar hur du vill ha den och bilder och sånt till [email protected] så fixar jag det !

2011-04-30 @ 16:41:34
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: HANNA

okej ;)

2011-04-30 @ 17:01:06
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0