det enda jag kan göra

Hej hopp!
Har bara tagit det lugnt sen jag kom hem i eftermiddags. Trots att jag har piggnat till lite så känner jag mig fortfarande rätt seg.
Något som piggar upp lite är att det är så varmt och härligt väder. Termometern stod på 17 grader förut, riktig värme ju! Hoppas att det håller i sig nu!
Nu ska jag sätta på Gossipgirl, det är ju aldrig fel och det är i princip allt jag orkar med. Säsong 4 började ju gå på 5:an igår igen, efter ett par månaders uppehåll. Syster har dock fått ett gäng cd-skivor med delar av säsong 4 på, så jag kollar på det istället eftersom där har jag ett antal avsnitt till, tror att det var upp till avsnitt 17. Så det är väl vad jag roar mig med ikväll :)
Hoppas att allt är bra med er, puss!

Kommentarer
Postat av: yasse

Jag älskar avsnitt 17. Men nu på måndag kommer avsnitt 18 ut och aah, kolla in trailern på min blogg så ser du hur sjukt spännande slutet kommer att va!....:)

2011-04-11 @ 20:55:48
URL: http://yasseghaffari.blogg.se/
Postat av: HANNA

den va cool :D

2011-04-11 @ 21:05:31
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0