excited

Hej hopp alla läsare! Vad har ni sysslat med ikväll?
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag har gjort om jag ska vara ärlig. Kom hem rätt sent efter att ha tränat, så jag har mest ätit, duschat och sen har jag läst igenom en geografiuppgift som jag inte har någon lust att göra ;) Efter nästa vecka ska vi har läst ut en klassiker som vi fick på svenskan idag också, ser inte direkt fram emot att läsa den. Okej, lite spännande verkar den ändå, jag ska läsa boken Jorden runt på 80 dagar, men en klassiker liksom? Det är ju mycket mer gammaldags språk och den är inte precis som en vanlig bok jag frivilligt skulle läsa. Det kommer nog ta ett bra tag att komma igenom den, och vi har bara en och en halv vecka på oss. Aja, vi får se hur det går. Kommer nog bli så att jag skjuter upp det så länge som möjligt.
Nu ska jag fixa med lite och sen göra mig i ordning för att sova. Godnatt och sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0