finally friday

Hallå :) Har ni gått på något roligt skämt idag, eller kanske lyckats lura någon?
Jag har inte blivit lurad, men däremot lurade jag, Ebba och Karro Emma i morse. I skolan hade de satt upp några lappar som de försökte lura oss med, men det var ingen som gick på det så det var inte så kul.
Nu kan man äntligen checka av stora religionsprovet vi hade idag, riktigt skönt att få det gjort! Dock fick jag lite läxor över helgen, men det väntar jag med. Nu är det ju helg!
Fikade på Espresso House med tjejerna från klassen och sen kollade jag och Annika i ett par affärer lite snabbt. Hahahah, shaker :)
Kom nyss hem och funderar på om jag ska springa eller inte, får se lite. Hoppas att ni har haft en bra dag hörni, puss!


Grattis till bästa Anna som fyller 14 idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0