foood

Hej hopp! Hur är läget? :)
Jag börjar långsamt blir bättre, i alla fall känns det så. Har inte hunnit bli allt för uttråkad än heller. Har roat mig med Gossip girl, Ugly Betty (som det var riktigt länge sedan jag kollade på, har saknat det!) och sen har jag ätit. När man är sjuk så är det ju extra viktigt att äta, det går åt massa energi när kroppen ska bekämpa något virus och grejer, men ibland vill man knappt äta just när man är sjuk. Speciellt om man har riktigt ont i halsen eller är magsjuk, jag tror knappt att det är någon som har lust att äta då? Men nu har jag inte riktigt så ont i halsen längre utan det börjar bli rätt okej med det nu, så jag ser till att verkligen äta tillräckligt. Mer än tillräckligt till och med, haha. Men jag har ingen lust att bli smalare, som man ofta blir när man är sjuk annars, så jag äter allt jag känner för. Nu äter jag godis, och innan det var det nutella. Shit, hur ska detta sluta.. Nej men som sagt, se till att äta extra mycket när ni är sjuka, så ni får i er tillräckligt med energi för att friskna till.
Vi hörs hörni, kram kram!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med i dagens låt och vinn en länkning:)

Tipsa bara om en låt och du är med :)

2011-04-12 @ 15:06:30
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0