i Danmark

Hej allihopa!
Sitter på hotellet nu, som ligger strax utanför Köpenhamn. Kom nyss tillbaka hit efter att ha ätit på en trevlig italiensk restaurang, riktigt gott var det! Ska göra mig i ordning för att sova om ett tag och sedan lägga mig i sängen och läsa.
Resan hit gick bra, det gick rätt snabbt faktiskt. Internet här fungerar halvbra just nu, så vi får se hur mycket uppdatering det blir för mig under helgen. Något inlägg per dag blir det nog åtminstone. Bilder, både från Sthlm och här i Danmark, får jag se lite när de kommer upp med tanke på att nätverket inte går jättesnabbt att använda här, så det tar antagligen en bra stund att ladda upp bilder. Men oroa er inte, förr eller senare kommer det!
Hoppas att allt är bra med er där hemma, puss!
ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0