kameraväska

Hej hopp!
Det blev en rätt snabb sväng till stan. Kollade ett par saker, köpte lite presenter till syster och en kameraväska till mig. När jag köpte min kamera så fanns det nämligen inte något fodral där som passade till den. Tänkte kolla på något annat ställe efter det men det har inte blivit av. Så länge har jag gått runt med systers kameraväska, men den är lite för stor. Nu hittade vi ett som passade perfekt inne på Fuji Foto.
Nu är jag hemma och tvingas nog ta det lugnt resten av dagen. Jag mår nästan helt bra, men är fortfarande lite förkyld och snuvig. Just nu känns det som att den här envisa förkylningen aldrig kommer vilja släppa, men det bästa att göra för att den ska försvinna så fort som möjligt är att ta det lugnt antar jag. Ska inte slita ut mig själv mer än vad jag redan har gjort, även fast jag inte har lust att sitta hemma efter att ha varit sjuk och förkyld i en vecka nu.
Ni får ha en fortsatt bra lördag allihopa, kram kram!
Förresten, hade lite bråttom när jag skrev inlägget under, men jag såg nu att bilderna var lite för breda så jag fixade till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0