MAC

Hade egentligen tänkt vänta med att visa upp denna produkt tills jag har fått chansen att prova den, men nu har jag ingen lust att vänta längre med tanke på att det kanske dröjer ett tag tills jag kommer vilja använda den ordentligt. Det är ju så soligt och fint väder nu, och när solen skiner så vill man ju inte så gärna sminka sig en massa, eller hur? Jag har ännu inte nämnt exakt vad det är jag pratar om, men ni kanske har listat ut det vid det här laget. Det är nämligen detta:
Ett mineralpuder från MAC.


Jag har aldrig provat någon produkt från märket MAC förut, men jag har hört flera gånger att det ska vara riktigt bra grejer så jag har blivit väldigt nyfiken på att prova. Jag vet inte om det går att köpa produkter från MAC här i Linköping någonstans, men jag passade på att köpa detta inne på Åhlens City när jag var i Stockholm. Det fanns mineralpuder från MAC i två olika former inne på Åhlens, ett kompakt och ett löst. Jag valde det i kompakt form, för att det ska vara smidigare att använda, det täpper inte igen huden lika mycket och den färgen passade mig mycket bättre. Just nu kommer jag som sagt troligen inte använda det jättemycket, när det är sommar och sol använder jag inte smink så mycket, men jag är riktigt nyfiken på att prova det. Om det är någon av er som vill höra mer vad jag tycker om produkten efter att jag har testat den så är det bara att skriva en kommentar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0