one day when the sky is falling, i'll be standing right next to you.

Hej på er!
Lagade mat förut, duktig som jag är. Det blev pasta och kyckling med parmesan- och solrospestoströssel. Hahahah, nej det är ingenting jag hittat på själv, utan det var efter reccept :D Men gott var det!
Resten av kvällen har jag bara slappat, och av någon anledning har jag inte varit på så bra humör. Eller nej, jag har knappt haft något humör över huvudtaget, vilket nästan är värre. Typ känslomässigt död? Haha, nej jag vet inte, har inte varit överdrivet glad i alla fall.
Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig och lyssna på Justin, det får mig alltid på bättre humör.
Hoppas att allt är bra med er, godnatt!
Nej, jag tröttnar aldrig!
You are my dream, there's not a thing i won't do. I'll give my life up for you, cuz you are my dream. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0