Paranormal Activity 2

Kollade nyss på Paranormal Activity 2, vafan gjorde jag det för? Hahah, närå :p Kollade på första filmen när vi flög hem från Florida för drygt ett år sedan. Klockan var typ tre på natten och nästan alla på planet satt och sov förutom jag som satt skräckslagen och kramade ihjäl en kudde. Hahahha, såg nog ungefär likadant ut nu. Filmerna är rätt äckliga, speciellt för att de ser ut som att de har spelat in allting själva och med hjälp av övervakningskameror. Men jag tycker nog att 2:an var lite läskigare ändå, för det var barn och grejer med i den här också. Men den var både äckligare och bättre än den första tycker jag.

Har ni sett någon av Paranormal Activity filmerna? Om inte så rekommenderar jag att ni ser dem. Många tycker säkert att de är läskiga, men inte så att man drömmer mardrömmar precis. Men de är värda att se tycker jag. Ni bör nog se ettan först i så fall, för personerna från ettan är med i andra filmen också. Och så kanske ni bör se den tillsammans med någon, hehe... ;)

Viss blir man sugen på att se den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0