PÅSKLOV!

Hej på er!
Dagen har gått rätt fort, hade ju som sagt bara fyra lektioner och de flesta var rätt slappa. Och just det, jag har träffat Arn! Även kallad Joakim Nätterqvist. Min SO-lärare känner honom, och idag kom han till vår skola. Häftigt ;) Det var massa som stod och väntade inne i commonroom på att han skulle komma, sen gick vi ut för att vår lektion strax skulle börja, och så kom han där. Jag sa "Heej!", som värsta lilla tönten, han kolla på mig och ba "Hej". Hahahha.
Nu har vi äntligen fått påsklov. Underbart, efterlängtat och välförtjänt påsklov! Otroligt skönt.
Missade bussen när jag skulle hem så det tog ett tag extra. Jag är fortfarande rätt förkyld och inte superpigg, så jag ska ta det lugnt idag och se till att bli helt frisk. Vill ju kunna njuta av lovet fullt ut sen!
Hoppas att allt är bra med er, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0