New York

Det blev inget med den där springturen, istället åt jag sushi och gjorde chokladbollar :) Är inte sushi det bästa som finns? Jo, det är det. Och vet ni vad det påminner mig om? New York, för andra gången idag faktiskt. Första gången jag åt sushi och tyckte om det var nämligen i New York. Åh, jag kommer ihåg den där dagen precis i detalj. Det var vår sista dag i New York och vi hade precis åkt med Staten Island Ferry, förbi Frihetsgudinnan, och sen gick vi till en sushibar precis vid Wall Street. Sen tog vi en promenad genom Greenwich Village och senare åkte vi till Rockefeller center, njöt av en Frappuchino innan vi åkte upp till Top of the Rock. Helt otroligt! Sen gick vi till Central Park och framåt kvällen gick vi längs 5th Avenue, kollade i affärer tills vi kom fram till Times Square och njöt av den fantastiska platsen en sista gång. Eller, en sista gång för den resan kanske jag borde säga, jag ska definitivt åka tillbaka! Och så träffade jag Svampbob den dagen också, hahah.
Ta mig tillbaka.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annika

SVAAAMPBOOOB :D

2011-04-01 @ 23:19:05
Postat av: HANNA

Nje :D

2011-04-02 @ 08:22:55
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0