talking to the moon

Har ni haft en trevlig kväll allihopa? :)
Min har varit riktigt skön, kollat på ett par avsnitt av Ugly Betty. Tycker fortfarande att det är riktigt tråkigt att det inte kommer någon mer säsong, men jag fortsätter hoppas på att det kommer en Ugly betty the Movie. Fast det skulle funka bra om det kom en Justin & Marc the Movie istället, hahah.
Har tänkt sova rätt tidigt ikväll, försöka ställa om lite grann så jag inte får en alldeles för stor chock när klockan ringer på onsdag morgon. Men samtidigt vill jag passa på att ta sovmorgon i morgon, sista dagen innan det är time to get back to school. Aja, vi får se.
Det blir riktigt skönt med studiedag, men jag lider verkligen med er som måste tillbaka till skolan i morgon. Det är ju inte precis långt kvar tills jag kommer i samma situation. Nej, jag ska försöka se till att njuta av min sista lediga dag i morgon. Godnatt på er allihopa!
En låt värd att lyssna på en extra gång, även fast det var ett tag sedan.
In hopes you're on the other side, talking to me too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0