tapeter

Hej bloggen!
Kom hem för en stund sedan efter att ha kikat runt efter tapeter i någon timme, ska byta fondvägg i mitt rum nämligen. Men jäklar vad det är svårt att välja! Jag vill ha någon som passar med temat jag har i mitt rum för övrigt, vilket är svart, amerikanska flaggan (vit, rött & blått), tavlor med New York motiv och väggarna förutom fondväggen är vita. Så jag vill gärna ha en svartvit tapet, men mycket mer än så har jag inte kommit fram till. Dock har jag fantiserat ihop ett par olika drömtapeter i mitt huvud, men som vanligt när jag själv har kommit på exakt vad jag vill ha så går det inte att hitta. Aja, vi får se hur det blir. Hittade ett par alternativ idag i alla fall.
Nu ska jag äta lunch, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0