segare än på länge

Har ni haft en bra dag allihopa?
Min har varit rätt seg och händelselös, men sådana dagar behövs ju ibland också. Har inte mått helt bra heller, har varit ovanligt trött och kände mig nästan åksjuk förut, men nu mår jag helt okej. Men ja, jag har varit hemma hela dagen. Har mest kollat på tv, The Hills weekendbreak och sen Stockholm - Bålstad. Har även målat naglarna, haft på ansiktsmask, tagit lite kort osv. De dagar man knappt har gjort någonting brukar det alltid vara riktigt svårt att somna, eller hur? Så även fast jag känner mig trött och vill sova, så kommer känner jag mig säker på att det kommer dröja ett bra tag innan jag lyckas somna ikväll. Har inget att läsa heller, läste ut sista boken i TRE-serien för någon dag sedan, så jag kanske sätter på Gossipgirl.
Passar på att säga god natt till er nu i alla fall. Sov så gott!
Det blev rött lack idag, Depends nr 40.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej Tack!

det samma får jag säga... du vill inte vara med och vinna din egen uggla?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0