utpumpad

Hallå! :)
Åkte som sagt en sväng till tornby med pappa förut, det blev en jacka för min del. På vägen hem skulle vi stanna och tvätta bilen och när vi satt där i biltvätten så blev jag jätteyr. Jag mådde inte super innan, och det gör jag inte nu heller, hade ont i halsen och i huvudet, men sen när vi satt där och det sprutade massa vatten och borstar och grejer som snurrade runt, ae usch :p
Kom hem, tryckte i mig ett gäng halstabletter och panodil innan vi åkte vidare till farmor för lunch. Blev riktigt mätt, som vanligt när man är där. Visst är det alltid så, att antingen ens mormor eller farmor är riktigt duktig på att laga mat? Och så trycker de i en en massa kakor och grejer haha :)
Kom hem för en stund sedan och har tänkt ta det lugnt resten av dagen.
Hoppas att allt är bra med er och att ni är lite piggare än vad jag är. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0