Emilia x4

Dagens // armband, 82 // klänning, Bikbok // skor, converse // ring, Style by Tyra // väska, Croatia //

Glömde dock att ta med skinnjackan på bilden, men den har ni ju sett förr.

Jo, jag trivs nog allt lite i klänning ändå. Har haft klänning-fobi hur länge som helst, men nu har jag ett par hängandes i garderoben och de kommer nog trots allt komma till användning ska ni se. Så fort man matchar det med ett par mindre socker söta skor, t ex sempel ett par boots, eller converse som jag har gjort ovan + en skinnjacka, så är det inte så dumt ändå.

Vad tycker ni om klänningar? Är det något nu brukar bära till vardags, endast till fest eller kör ni också på någon anti-klännings-kampanj som jag har gjort, ända fram tills nu?

Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-12 @ 22:41:08
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Postat av: Lina

Supersöt klänning!

2011-08-12 @ 23:54:47
URL: http://linelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0