en anledning som kanske kan ge en åtminstone lite gladare inställning till höstens ankomst

Det finns en enda anledning till att chansen finns att jag kanske, möjligtvis, såsmåningom inte tycker att det känns lika fruntansvärt att hösten snart är på gång. Och vad kan det vara då? Jo, alla höstkläder såklart. Nu trillar det in mer och mer lite varmare kläder i härliga höstfärger i butikerna. Senapsgult, vinrött, skinnimitation och fårskinn är ett måste för mig i höst. Men blir genast sugen på att testa olika matchningar och kombinationer av alla kläder hösten har att erbjuda. Ni kan vänta er att ett antal till höst-inspirerande bilder och collage kommer dyka upp här inom snart framtid.

Men än så länge känns det lite väl tidigt att fylla garderoben med stickade tröjor i mörkare toner. Det är trots allt bara början av augusti, och jag har allt gärna kvar sommaren och dess lätta kläder minst en månad till!

Kläderna i collaget ovan hittar ni hos Bikbok, Topshop & Monki.

Kommentarer
Postat av: linnea

Svar: skorna är från skopunkten, finns även på scorett och eurosko :)

2011-08-11 @ 15:06:12
URL: http://lifeofnikon.devote.se
Postat av: simone

snygga plagg :D

2011-08-12 @ 09:57:34
URL: http://simoneh.se
Postat av: anni

Hej! du är urgullig blogg, som jag läser dagligen. först och främst vill jag säga att du är jätte söt och har en sjukt bra blogg!

men sen är det en sak jag underar, jag tycker att du har jättecool klädstil men det känns som om du har smockfullt med kläder! nya kläder varje dag typ ? :o därför undera jahg om du kan ha en bloppis? :D älskar dina kläder :)

2011-08-12 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0