yesterdays

Gårdagens // väska, Complement/Åhléns // shorts, Runwaydreamz.com // skinnjacka, 356 sunshine/MQ // t-shirt, JC // skor, converse //

Till en början var min plan att njuta av denna dag, sista lovdagen, till tusen. Gjorde i ordning frukost som jag åt framför ett avsnitt av favoritserien. Men nu vet jag inte riktigt om jag ska hålla kvar vid min plan eller inte... Har en del smågrejer att fixa och det vore skönt om det blev gjort, och sen tror jag inte riktigt jag kommer kunna sitta still heller. Usch, den där känslan som kommer krypande... Nu är den oundviklig.
Ni får ha en bra dag allihopa! Och ni som fortfarande har lov: njut!

Kommentarer
Postat av: Amelie och Malin

snygg outfit :)

2011-08-17 @ 10:43:51
URL: http://somethingyoulike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0