AVSLUTNINGSKVÄLL

Kom nyss hem från julavslutningen, följt av en trevlig middag med härligt folk!
Hade det rätt stressigt innan dess, och det fanns allt annat än tid till att uppdatera då jag var hemma och vände i 5 minuter, bytte om och tryckte ner vad jag kom åt i väskan innan jag sprang vidare till nästa buss. Mötte i alla fall upp tjejerna hos Alice innan vi stack till avslutningen. Därefter drog vi alltså vidare till Halong där resten av kvällen spenderades. Nu måste jag bara säga en sak: jag har jullov.
Kan bjuda på fler bilder från kvällen senare för nu måste jag verkligen sova. Trots att jag har lov ska jag upp och hoppa tidigt i morgon, ska nämligen till Stockholm.
Hoppas att allt är bra med er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0