min önskelista


1. Pyjamas från Redbird Westhill 2. Mascara från Lancôme 3. Silverhalsband från Dogeard 4. Ansiktsprodukter från Clinique 5. Tofflor 6. Del 2 & 3 i LA Candy-serien

Som ni ser så är min önskelista inte så lång ännu, och jag måste erkänna att jag har riktigt svårt att hitta på vad jag ska önska mig i år. Vid julen burkar man ju kunna hitta på något lite extra fint att önska sig som man kanske inte riktigt skulle lägga pengar på annars, men jag har riktigt svårt för att komma på vad det skulle kunna vara i år. Just eftersom jag känner att jag har mättat mitt shoppingsug för ett bra tag framöver, så har jag inte en enda tanke på någonting jag skulle vilja önska mig. Än så länge är det mest "småsaker" jag kan komma på, men jag hoppas kunna bjuda er på en uppdaterad version av min önskelista senare. Någoting måste det väl finnas som jag inte har tänkt på ännu?

Vad står högst upp på er lista? Ni kanske har några tips att dela med er av?

Kommentarer
Postat av: yasse

Den där mascaran är nog den bästa som finns, helt klart värd för varenda öre. Verkligen asså... jag har aldrig haft någon annan än den och jag vill inte byta heller... den gör ögonfransarna perfekta!! :)

2011-12-10 @ 13:09:34
URL: http://yasseghaffari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0