TIPS, SVAR & STHLMSGRUPPEN

Då jag inte har något skojigt att berätta eftersom jag legat hemma med fruktansvärd huvudvärk under eftermiddagen och fortfarande inte hittar min kamerasladd, tänkte ge några snabba tips till er som letar kläder till jul samt svar på en fråga.

Övre raden, från vänster: svart blus - H&M, örhängen - Bikbok, byxdress - Topshop, glittrig gardigan - Gina
Mellanraden, från vänster: mönstrad klänning - Monki, röd blus/klänning - Monki, röd blus - Bikbok
Nedersta raden, från vänster: skor - Topshop, svart klänning - Topshop, svart blus - Monki


Hejhej!
Jag tycker att shortsen var relativt normala i storlekarna, möjligtvis lite stora. Dock är det säkert så att det varierar en del mellan dem då de är vintage jeans, så det kan nog bero på märke osv på originaljeansen. Jag har storlek S i mina, men om jag skulle köpa ett par till skulle jag troligen välja XS. Kram!

Och apropå något annat. För er som tidigare frågat om vad som hände med stockholmsgruppen efter att jag varit där och om det är någon annan som undrar, så kan jag berätta att jag ska dit igen. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det är bara att vänta och se.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-torsdag.html#comment

2011-12-08 @ 18:32:05
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0