AUSTRIA 2011

Jag var inte så där överdrivet aktiv med kameran, men tog ett par bilder i alla fall.
Bjuder på en från när jag var på bra humör. HAHHAHAH, tuffare får ni leta efter.
Bilderna ger inte verkligheten rättvisa, men det är helt underbart fint där i alperna, mitt bland alla snötäckta toppar och mysiga restauranger.
Hade inte med min kamera, skulle ändå bara mosat den, så det blev den andra jag fotade med (Canon ixus 210).
Apropå min kamera så har jag inte glömt bort att jag skulle berätta om den, för er som ville höra mer. Jag tänkte bara att jag skulle prova den lite till innan jag skrev mer om den, men jag har inte haft chansen att fota så mycket med den än. Men jaja, jag skriver om den i alla fall. Det kommer inom snar framtid, tänkte bara säga att jag inte har glömt bort det!

Kommentarer
Postat av: ullis

gulliga emilia!<3

2011-02-25 @ 19:56:54
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0