bussy day

Hej! Är allt bra med er?
Jag har inte haft tid att blogga på hela dagen, förrän nu. Först var det ju skola. Hade NO-prov och det gick helt okej kändes det som. Så nu är alla prov avklarade, uppsatsen som jag har hållit på med i mer än en månad är inlämnad och jag har sportlov! Har knappt insett det än men så är det, jag har lov! Underbart skönt att slippa allt som har med skolan att göra för en vecka.


Åkte och tränade efter skolan, men det blev inte den smidigaste turen dit. Först tänkte jag ta bussen från storatorget till rese för att byta buss där, men så missade jag bussen från storatorget så gick ner till trädgårdstorget istället. Där missade jag också bussen precis, och från hållplatsen strax efter trädgårdstorget skulle det dröja nästan en kvart innan någon buss kom. Så jag gick genom blåsten till rese istället, vilket tog ett tag. När jag väl kom fram så fick jag ändå vänta en kvart så då kunde jag ju ha väntat på bussen vid storatorget där jag var från början och inte behövt gå hela vägen. Hahahha, smart. Jag hade tänkt köpa en sak på vägen hem men pga att jag ville hinna till gymmet så fort som möjligt, syster väntade där, så skippade jag det. Dem delade ut gratis vitamin water i stan också, men det hoppade jag, även det pga den jäkla bussen ;)
Kom till gymmet så småningom i alla fall. Körde inte på så jättehårt eftersom det var ett tag sedan jag tränade.
Kom nyss hem. Nu ska jag duscha och sen blir det att packa färdigt och se till så att jag har koll på allt tills imorgon.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0