bussy day

Hej bloggen!
Jag har som sagt haft fullt upp idag, har bl a städat, satt ihop den där jäkla byrån haha, tränat, pluggat, köpt kamera, fixat lite till vår idrottslektion som vi kanske ska ha imorgon, plockat undan massa skit, bytt sängkläder.. ja, typ det.
Angående kameran så har jag knappt hunnit testa den, har bara satt i batteriet och kollat så att den funkar. Den känns riktigt bra i alla fall, zoomen är grym! Ser fram emot när jag får mer tid att testa den..


Jag ska försöka sova rätt snart, håller på att slockna. Det är riktigt skönt att gå och lägga sig efter en dag med fullspäckat schema.
Hoppas att ni har haft en bra dag allihopa, godnatt!

Kommentarer
Postat av: li

vad är det för kamera? :))

2011-02-06 @ 22:49:14
URL: http://liforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0