done

Hej bloggen!
Skolan var rätt okej idag ändå. Dock inte speciell på något sätt utan det var bara en helt vanlig tisdag. Fast jag tyckte att det var torsdag, om det nu vore så väl...
Efter skolan fixade jag, Johanna och Ebba färdigt med det sista till vår idrottslektion, som vi ska ha direkt efter sportlovet. Så nu är vi klara! Det ska bli riktigt skönt att bli av med det sen, men det får ju vänta ett tag.
Kom nyss hem, har tänkt att slappa lite innan jag sätter igång och pluggar. Känner faktiskt att jag ligger hyfsat till med allt pluggande nu, även fast vi har massor den här veckan. Men jag måste plugga i vilket fall som helst. Vill bli av med den där jäkla uppsatsen och alla prov!
Dagens outfit kommer upp lite senare, puss!
Bjuder på en randelirandom bild från arkivet :) Gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0