even if it's not what you need

Hej bloggen!
Kom hem för ett tag sedan, dagen har flutit på rätt bra. Hade lite kul efter lunchen, hahhahah.
Ikväll ska jag, precis som jag sa i morse, chilla! Jag har inte planerat att plugga något, jag ligger rätt bra till med uppsatsen och så känner jag, så om det nu blir något plugg överhuvudtaget så blir det väldigt kort och effektivt.
Vi hörs hörni! ♥

Till dig som frågade om jag kunde visa min kamera och skriva lite mer om den, det kan jag absolut göra! Har tänkt att testa att fota lite mer med den bara, så jag kan ge den ett litet personligt omdöme ;) Men det kommer, jag lovar!



Kommentarer
Postat av: ullis(k)

haha, personligt omdöme! GULLIGT sagt emilia:))<3

2011-02-10 @ 12:45:28
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0