gone from the moment it started

Förlåt för att det har varit allt annat än bra uppdatering idag men jag har haft annat för mig. Sedan jag kom hem så har jag varit upptagen med fix, mat och plugg. Jag har fått en hel del gjort vilket känns bra, men jag borde nog egentligen ha fått ännu mer gjort.
Vi har ett antal prov och inlämningsuppgifter nu innan sportlovet och det kräver rätt mycket jobb och energi. Jag måste se till att ligga hyfsat bra till denna vecka också för i helgen har jag inte möjlighet att plugga. Inte för att jag någonsin får mycket pluggande gjort i helgen, men ändå..


Så de här två veckorna som är kvar nu innan lovet så kommer skolarbetet komma före, tyvärr. Det är inget jag är glad över men så måste det bli. Jag ska försöka att hålla uppdateringen på så hög nivå som möjligt, någon bloggpaus tänker jag inte ta.
Denna kväll försvann alltför fort, har inte hunnit med att testa min kamera något mer :/ Menmen, jag får nog tid till det någon dag snart. Den försvinner ju inte i alla fall, som tur är.. ;)



Jag vill passa på att tacka er för era superfina kommentarer, ni gör mig så otroligt glad! Tack tack tack, ni är bäst!


Hoppas att allt är bra med er, godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0