HEJ SVERIGE :) Nu är jag hemma! Vi åkte fr...

HEJ SVERIGE :) Nu är jag hemma! Vi åkte från Österrike i morse, och flyget från Tyskland gick strax efter lunch så vi kom nyss hem. Här hemma har de börjat göra om trappan upp till övervåningen medan vi var borta. Möttes av plast precis innanför dörren och en fruktansvärd stank direkt när vi kom hem, trevligt välkomnande. Plasten är över typ hela hallen, inklusive trappan, från golv till tak. Vet inte om man får gå i trappan än, så jag kan inte gå upp på mitt rum och inte heller nå min datorn, så det är hela historien till om varför jag mobilbloggar. Borde kunna gå upp strax så jag bloggar mer då. Hoppas att allt är bra med er, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0