helvetesveckan

Hej på er!
Kom nyss hem från en slapp dag i skolan. Vi hade som sagt tre timmars första hjälpen kurs, och det var det ända vi gjorde hela dagen. Det blev inte så seriöst dock, hahhah. Ni har säkert gjort något liknande någon gång, när man ska spela medvetslös och en kompis ska "kolla om man andas", lägga en i sidoläge osv. Det blev en del skrattanfall. Sen målade den där gubben sår på några av oss, och så skulle resten ta bandage och grejer. Det såg riktig äckligt ut asså.
Efter skolan fikade vi och gick igenom planeringen till vår idrottslektion.
Dagen har alltså varit slapp, med riktigt lång sovmorgon, men nu är det roliga över, helt klart. Har rena helvetesveckan framför mig med massor av pluggande. Hemkunskapsprov, matte quiz, NO-prov, SO & svenskauppsats, sen måste vi fixa klart med allt till vår elevlektion och jag måste lära mig nästan allt om satsdelarna den här veckan för vi har prov direkt efter sportlovet men vem vill behöva plugga under lovet? Sen har vi drama på engelskan som också ska vara klart snart..
Japp, en hel del att göra alltså. Fan, jag kommer hamna i koma efter det här. Eller nae, jag kommer troligen ha avlidit innan veckan är slut. Positivt, positivt, jag vet. Men bloggen kommer bli väldigt lidanade av det här, vilket jag inte är det minsta glad över, men så kommer det troligen bli. Ska försöka uppdatera ett par gånger per dag i alla fall.
Nu måste jag sätta igång här, hoppas att allt är bra med er. Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: emma(ip)

Känner likadant, kommer vara död efter den här veckan:)<333

2011-02-14 @ 18:36:36
Postat av: ullis(k)

mysig vecka du har framför dig! låter riktigt kul!

(ironi, nu då..)

Saknar dig emilia<3

2011-02-14 @ 19:23:00
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/
Postat av: alice<3

riktigt taggad. (känn ironin) JAG VILL INTEEE ! :( <333

2011-02-14 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0