hold it against me

Hej allihopa!
Skolan var seg idag, blev helt utmattad och orkade inte med något. Det blev ju inte bättre på matten sista lektionen heller..
Kom hem för en halvtimme sen, sitter i köket och äter cashewnötter och nördar med syster. Vi verkar vara på ungefär samma humör, utmattade, uttråkade, fast hon verkar ha lite mer energi ändå. Hon har en konversation med sig själv, fast hon tror att jag lyssnar? Hahah.
Har ni tänkt på att mango smaka en? Asså en, trädet en. Jag lovar, det gör det! Superäckligt.
Ska träna om en stund. Jag kan tänka mig att det inte blir så bra uppdatering idag heller, men vi får se.
Hoppas att allt är bra med er, puss!
Ni är grymma tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0