jobbig situation

Hej på er! Har ni haft en bra dag?
Min har varit rätt okej, men är supertrött nu.
Skolan flöt på sådär lagom bra, och så utsattes jag för en riktigt jobbig situation, hahah. Min franskalärare hade med sig sin kompis, Robin, från Frankrike. Under lektionen så fick vi sitta en och en och prata med honom en stund var, på franska. Alla hann inte göra det, men gissa vem han kollade på när det inte var någon frivillig? Jo, mig. Sen gick det ju inte super precis. Skulle lilla jag sitta där och förväntas föra en konversation med en fransman? Hahahah, vilket skämt. Jag är långt ifrån expert på franska och det blev ju bara jobbigare när han jag skulle prata med var just expert på franska. Så det blev han som satt och ställde massa frågor till mig som jag inte kunde svara på. Jag uppfattade knappt frågorna utan satt bara och nickade på huvudet haha. Om jag sen förstod en fråga så var chansen inte så stor att jag lyckades svara på franska, utan då började jag prata på engelska istället. Sen var jag alltför upptagen med att försöka uppfatta hans frågor för att själv komma på några frågor att ställa till honom. Åh herregud, jag tror inte ni förstår hur jobbigt det kändes. Hahahah, stackars honom. Jag hoppas att han inte är med på nästa lektion..
Efter skolan gick jag till bibblan med Ebba och Johanna en stund innan jag skulle klippa mig. Håret blev helt okej, lite kortare bara och bort med det slitna.
Kom hem för ett tag sen och nu är jag helt död. Ska strax äta och sen tvingas jag nog plugga en stund.
Hoppas att allt är bra med er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0