packat & klart | ny header

Hej, har ni haft en bra kväll?
Jag har haft fullt upp med att packa och fixa hela kvällen. Har dock varvat packningen med lite chill vid datorn. Har gjort en ny header också, efter en hel del strul och suckande. Den blev inte super men det får duga så länge.
Nu är jag färdig med all packning. Det är bara det sista sakerna som jag slänger ner innan vi sticker i morgon. Flyget går från Skavsta på förmiddagen, tror att det var strax innan elva, så vi åker hemifrån rätt tidigt.
För er som inte har hört eller visste det, så är det till Österrike jag ska. Vi flyger till Tyskland i morgon och sen hyr vi bil och åker till Österrike, det tar bara två timmar eller något. Vi ska bo på ett hotell i en by som heter Schruns. Det kommer bli jättekul! Skidorskidorskidor, precis det man ska ägna sig åt på sportlovet enligt mig.
Vi kommer hem på torsdag, så jag är hemma lite mer än sista helgen innan skolan börjar igen. Det ska faktiskt bli skönt att få någon dag hemma också, istället för att komma hem sent på söndagskvällen och sedan gå till skolan på måndagen.
Jag kommer inte blogga någonting medan vi är borta, så vi hörs när jag kommer hem på torsdag.
Får se om jag hinner skriva något innan vi åker i morgon. Om inte så önskar jag er alla ett superbra lov! Och ni som inte har fått lov än får ha en jättebra vecka i alla fall. Ha det bra, puss puss puss!

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

älskar din nya header. sjukt fin!<3

2011-02-19 @ 20:00:19
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0