time to catch up

Det är sista dagen på lovet och jag är redan stressad. Har elevlektion i morgon, mattequiz och svenskprov på tisdag och franskprov nästa vecka som jag inte har någon koll på överhuvudtaget. Sen har vi säkert någon svinrolig hemkunskapsläxa också. Egentligen är det väl inte jättemycket, men jag har vaken koll på något av det eller lust att plugga. Nu har jag dessutom massa annat att fixa med som tar energi. Skulle kännas kul att ha tid att slappna av för en stund..
Kom på att vi har studiedag på onsdag vilket gör att saker och ting känns lite roligare i alla fall.
Nu ska jag fixa lite så att jag är av med en del saker, och sen ska jag chilla. Har inte kollat på Top Model på hur länge som helst så det ska jag göra. Först blir det ett avsnitt som jag spelade in för några veckor sedan och sen ska jag kolla på reprisen från i måndags. Det är ändå något avsnitt däremellan som jag missar, men det finns inte mycket att göra.
Hoppas att allt är bra med er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0