TRE

Nu kommer något som jag aldrig har skrivit om här på bloggen förut, nämligen ett boktips.
Anna och Linnea berättade för rätt så längesen för mig om en serie som heter TRE. De försökte berätta lite om serien men jag förstod inte jättemycket av det, det är nämligen ganska rörigt om man själv inte har läst någon av böckerna. Jag tyckte i alla fall att de verkade spännande så på jullovet läste jag första boken.
Eftersom att det lätt kan verka lite rörigt som sagt så försöker jag inte berätta så mycket om böckerna, kan säga en grej bara.
Det började riktigt spännande, redan i första kapitlet så hittas ett lik. Sedan spolas tiden tillbaka tre veckor och man får veta att det är en av de fyra huvudpersonerna som senare kommer hittas död. Jag har precis börjat på andra boken så jag vet fortfarande inte vem av dem det är som blir mördad, riktigt spännande är det i alla fall!
Rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0