VECKANS OUTFITS

1.



2.


3.


4.


5.



Har ni någon/några favoriter?


Min största favorit är absolut 4:an! Nummer 5 tycker jag också om, tröjan är så härlig. Och jag känner på mig att 3:ans t-shirt kommer användas flitigt, älskar Redbirds t-shirtar!
Jag hoppas att ni står ut med att 90% av mina bilder är tagna med iphone-kameran, och resterande 10% med webcamera haha. Jag har ju faktiskt två digitalkameror jag kan använda, men jag trivs inte med någon av dem och jag orkar inte alltid. Jag kommer nog köpa en ny kamera inom en ganska snar framtid, och då lovar jag att det blir bättre bilder. Tills dess hoppas jag att ni står ut.. ;) Poängen med outfitbilderna är ju att ni ska se vad jag har på mig, och det gör man ju i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0