10 saker du kanske inte visste om mig

• jag trivs jättebra på resande fot och jag älskar att se och upptäcka nya saker
• jag är nöjd över min blogg
• jag skulle absolut kunna tänka mig att gå på collage i USA
• jag trivs bättre i halvsmutsigt hår än i helt nytvättat
• jag har dåligt tålamod
• samtidigt som jag vill köpa hur mycket saker som helst och ha nya kläder varje dag så får jag dåligt samvete om jag köper för mycket
• converse är de absolut skönaste skorna jag någonsin har haft och jag skulle gå runt med det året runt om det inte vore för det kalla och snöiga vädret här i Sverige
• jag vet inte vad jag vill jobba med när jag blir äldre
• jag tänker ofta att jag ska göra saker men som aldrig händer, antingen blir det för sent eller så orkar jag inte
• jag skulle kunna tänka mig att bli modell men jag är inte så säker på att jag vill det så gärna att jag skulle göra allt som krävs för att ta mig in i branshen


Kommentarer
Postat av: juliciouz

Hej! nu har du chansen att vinna BloggSvar invite av mig. vill du vara med och tävla, gå in på min blogg och gör som det står i senaste inlägget. 2 korta regler :D lycka till!

2011-01-16 @ 13:35:35
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0