bikinis

Är det några ev er som har börjat spana in bikinis till sommaren? Det har ju inte kommit ut i affärerna än, inte vad jag vet iallafall, men på bl a h&ms hemsida finns det.
Här kommer ett par fina som går att beställa.
H&m
Asos





Nelly




Många av bikinisarna finns i olika färger om ni går in på hemsidan.


Som ni ser så är jag inne på olika bandeau-modeller. Dock har jag haft det de senaste 2/3 åren, men jag tycker att det är mycket finare än vanliga trekants-modeller. Det är ju bra också om man har ett par olika bikinis med samma modell, det är ju inte jättekul om man håller på och växlar mellan olika modeller om får olika bikinilinjer ;)

Kommentarer
Postat av: LINDA

din blogg är jätte fin, verkligen! :)

älskar din blogg, läser den varje dag :)

2011-01-06 @ 14:47:31
URL: http://lindaathun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0