Dag 24 - det här får mig att må bättre

Man kan ju må bättre antingen fysiskt och psykiskt, men något som får mig att må bättre både fysiskt och psykiskt är att träna. Man känner verkligen hur kroppen blir starkare, man känner sig mycket sundare och man blir mer uthållig vilket även är bra för psyket. De dagar som man känner sig rätt trött och slapp hjälper det om man tränar, för mig iallafall.
Något som får mig att må bättre psykiskt, om det är något som har hänt eller som jag går och tänker på, så är det att ha mycket att göra. Om jag hela tiden är upptagen med någonting så får det mig att tänka på annat. Att träffa vänner får en ofta att må bättre också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0