dagen

Hej på er :) Hur har er dag varit?
Min har varit super! Hade en riktigt rolig kväll hemma hos Ullis igår också tillsammans med tjejerna.
Efter att ha gått en skapligt lång och mysig promenad med Ullis hund så gjorde vi lunch och stack sen in till stan. Träffade ett par stycken, jag tror att vi blir sju som gick runt till slut. Det var jag, Linnea, Ullis, Daniela, Annika, Johanna och Emma i alla fall. Vi gick och kollade ett tag och sen fikade vi på Espressohouse. Jag säger ett ord: svinmätt. Men supergott ;)
Sen gick vi och kollade en stund till, men tillslut blev det bara jag och Annika som stack till hennes föräldrars restaurang, Halong. Vi åt jättegod mat och satt och pratade i ett par timmar, mysigt mysigt!
Kom hem för ett tag sen, nu ska jag chilla resten av kvällen.
Hoppas att allt är bra med er, och att ni får en fortsatt trevlig kväll. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

tack för en super mysig studiedag!<3

2011-01-29 @ 10:33:14
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0