Easy A

Kom nyss hem från bion. Vi såg som sagt Easy A, den var bra! Rolig hahah. Dan från Gossip girl (eller Penn Badgley då ;))är också med i filmen också.
Innan bion gick jag och Emma till Steve's och åt. Anna och Linnea skulle också följt med och ätit, men de fick hinder på vägen ;) Lost in Landeryd är inget att leka med asså, hahhahah.
Satte på tv:n när jag kom hem, precis lagom till när Petra hällde spagetti över den där killens huvud haha. Det var Göta kanal 2 på tv:n alltså ;d Riktigt länge sedan jag såg den, men den har varit min favoritfilm. Jag har sett den så många gånger så jag kan näst intill hela utantill. Måste erkänna att även fast jag har tröttnat på den för rätt länge sedan så är den rolig fortfarande. Ett antal roliga repliker som man kommer ihåg också, "Snygg frilla, lite weatlook! Eyuuw!", "Ge mig chips!", "Sitter bra" och "Skit på dig to you too!". HAHHHAHAH. Okej, nu känner jag att det blir mer snack om en annan film än om den som står som rubrik.
Ska strax sätta på Gossip girl, ska börja kolla på tredje säsongen. Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0