fliege auf meine hose

Har chillat galet ikväll, gud så skönt! Det är ju meningen att man ska slappa när man har lov, och nu när man har gjort de i ett par veckor så kommer man in i som en slapp och seg fas. Det är inget fel att vara i den här fasen, det är jätte skönt. Det jobbiga är när man ska ur fasen och tillbaka till skolan igen. Jag känner att jag nästan har förträngt det där med tidiga morgonar och plugg nu, så jag förstår inte hur jag ska klara av det sen när jag är tvungen att gå till skolan igen. Men aja, det skiter vi i nu. Jag ska ju inte börja skolan än, det är ju hela tre dagar kvar! Snälla gud, se till att det blir tre låånga dagar. Vill inte att lovet ska ta slut.


Okej, nog med funderingar och önskningar nu haha :)
Förutom att slappa så har jag planerat lite inför imorgon och pappa har berättat om planerna inför sportlovet, men det kan vi ta lite senare. Min mamma och syster samtalade av någon anledning på tyska? Ingen av dem är superduktig på det, Cecilia kan i princip inge tyska alls, så det blev lite intressant att höra på ;)
Ska försöka sova om ett tag, men det kommer nog inte gå något vidare för jag känner mig pigg. Så jag sitter nog kvar här ett tag ändå.
Hoppas att ni har haft en bra dag, godnatt!
HAHAH, nice hair dude! -.-

Kommentarer
Postat av: yasse

Sv: taaaaaaack så himla mycket... :) :** <333

2011-01-07 @ 10:20:55
URL: http://yasseghaffari.blogg.se/
Postat av: HANNA

Kuul :D Vinnaren kommer upp imorgon så keep in touch ;)

2011-01-07 @ 10:34:00
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0