frickin' hungrig?

Hallå :)
Det tog ett tag innan pappa kom hem, men vi åkte och tränade även fast det blev rätt sent. Var inte på gymmet jättelänge men det var skönt att hinna köra en stund i alla fall.
Har bara slappat resten av kvällen och inte gjort någonting alls. Kvällen blev dock inte så lång eftersom jag tränade lite senare. Ätit har jag gjort i alla fall, massor känns det som. Blir ni också hungriga när ni har tränat? Såklart att jag blir hungrig annars också, men just efter att jag ha tränat så känner jag verkligen att jag är extra hungrig och att jag får ner extra mycket mat. Ungefär en timme efter att jag har ätit blir jag hungrig igen också ;) Men det är rätt att äta då ju, det är superviktigt att fylla på ordentligt med mat efter att man har tränat. Hahah, någon som vill ha en ny healthcoach? :D
Fixar lite nu och ska läsa om ett tag. Hoppas att allt är bra med er, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0