friskt

Hej på er!
Har varit och tränat en sväng. Gick på gympapass idag istället för gym, det är roligt att växla om lite ibland. Det var någon som frågade var jag tränar, jag tränar på Friskis och Svettis i Tannerfors. Egentligen är det 16 års gräns för att träna på gymmet, men om man tränar tillsammans med en förälder och går på en introduktion först så kan man träna även när man är 13. Det är ett jättebra och stort gym där, och det finns många olika gympapass osv att gå på också.
Med tanke på träning så kom jag på att jag inte har varit sjuk eller förkyld på hur länge som helst. Jag kan knappt komma ihåg när jag var det senast, men det måste ha varit i början av höstterminen. Riktigt länge sedan var det i alla fall, skönt det! Man bygger ju upp imunförsvaret när man tränar och det märker jag tydligt.
Nu ska jag duscha och sen göra sushi!

Kommentarer
Postat av: ...

hur gör man en gymintroduktion och vad är det? kostar det? :)

2011-01-30 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0